• Jeugdvoetbal 23/5

    JO7 speelde vanmorgen in Nieuw-Dijk en JO9 speelde thuis tegen DVC.

    Vandaag moest onze JO9 een thuiswedstrijd tegen DVC spelen. De laatste weken leken onze jongens en meiden wat moe gestreden, maar vandaag hebben ze weer alles gegeven.

    Dankzij die inzet gingen we met 2-2 rusten. Ook in de tweede helft werd veel strijd geleverd. Helaas kregen we nog wel 2 tegengoals waardoor we verloren met 2-4, maar ze hebben met opgeheven hoofd het voetbalveld verlaten.

    Beide teams werden getrakteerd op een welverdiend ijsje!!!!